Informatie over ruilen en retourneren

Comfyballs vindt het uiteraard belangrijk dat je tevreden bent over je aankoop en wij hebben ons best gedaan onze mooie producten zo snel mogelijk bij je af te leveren.

Indien je desondanks (deels) je bestelling terug wilt sturen, dan kun je binnen 100 dagen na (volledige) levering je bestelling herroepen, zonder opgaaf van reden. Na herroeping heb je daarna nog 14 dagen om het artikel naar ons terug te sturen.

Voor het terugsturen van artikelen hanteren we onderstaande regels, neem deze s.v.p. door voor je artikelen retour stuurt.

Alleen niet gebruikte of gedragen, onbeschadigde, schone en ongewassen producten, die in dezelfde staat zijn zoals je ze hebt ontvangen, kunnen worden geretourneerd en worden vergoed. De producten dienen voorzien te zijn van alle labels en kaartjes en netjes in de originele onbeschadigde verpakkingen retour te worden gezonden (verpakkingen s.v.p. niet dichtnieten of dichtplakken met plakband, tape o.i.d.).

De beoordeling of een artikel gebruikt, gewassen is enz. wordt door ons gedaan. Als Comfyballs experts weten we nl. precies de look en feel van een nieuwe Comfyballs en we controleren dit streng maar rechtvaardig. 

Wij doen ons best om bestellingen zorgvuldig, snel en op een nette manier aan je te verzenden. We gaan er vanuit dat jullie dit waarderen en dat een eventuele retourzending door jullie op eenzelfde manier aan ons wordt gezonden, mocht dit onverhoopt niet het geval zijn, dan zijn we genoodzaakt hier kosten voor in rekening te brengen.

Retourneren

Stap 1

Voor het herroepen van je bestelling kun je een e-mail sturen naar [email protected]. In de email graag vermelden welk bestelnummer het betreft en welk(e) artikel(en) je retour wilt sturen.

Stap 2

Stuur de retour te zenden artikelen naar het onderstaande adres:

Weegbree 70
8446 SC Heerenveen

 

Stap 3

Na ontvangst van je retourzending ontvang je een bevestiging van ons en bericht over de verdere afhandeling. Na verwerking van de retourzending wordt zo snel mogelijk het aankoopbedrag teruggestort, uiterlijk binnen 14 dagen. Bij retourneren van een deel van je bestelling kan het voorkomen dat je stapelkorting lager wordt of vervalt, houd hier rekening mee. Eventuele retourkosten worden verrekend met het terug te storten bedrag.

Om de retourzending zo snel en foutloos mogelijk te kunnen verwerken, verzoeken wij je ons retourformulier in te vullen en mee te sturen, alvast bedankt!

* De verantwoordelijkheid voor het retour zenden van een artikel ligt tot het moment dat de zending bij ons is afgeleverd bij jou. We adviseren je retourzending goed te verpakken en gebruik te maken van een verzendwijze waarbij ontvangst wordt bevestigd. 

Ruilen

Stap 1

We ontvangen graag bericht van je via [email protected]. In de e-mail graag aangeven welk bestelnummer het betreft en welk(e) artikel(en) je wilt ruilen. Je kunt de te ruilen producten retour zenden en op het retourformulier aangeven dat het om een ruiling gaat en welke artikelen je graag in ruil wilt ontvangen.

Stap 2

Stuur de retour te zenden artikelen naar onderstaand adres:

Weegbree 70
8446 SC Heerenveen

Stap 3

Na ontvangst en verwerking van je retourzending ontvang je zo snel mogelijk de vervangende producten.

Om de retourzending zo snel en foutloos mogelijk te kunnen verwerken en je vervangende producten toe te kunnen sturen, verzoeken wij je ons retourformulier in te vullen en mee te sturen, dan kun je daarna snel van je mooie producten genieten.

* De verantwoordelijkheid voor het retour zenden van een artikel ligt tot het moment dat de zending bij ons is afgeleverd bij jou. We adviseren je retourzending goed te verpakken en gebruik te maken van een verzendwijze waarbij ontvangst wordt bevestigd.

 

Informatie over het passen van bestelde artikelen

Het passen van bestelde kleding is toegestaan. Je mag het product beoordelen zoals dat ook in een fysieke winkel is toegestaan. Ingeval van onderkleding dien je echter tijdens het passen je eigen ondergoed aan te houden, dit in verband met de hygiëne.

Indien teruggezonden producten niet meer schoon zijn of beschadigd zijn geraakt, dan zijn wij genoodzaakt hier kosten voor in rekening te brengen of kunnen deze niet worden vergoed.

 

Vragen?

Heb je vragen of opmerkingen over ruilen of retourneren, neem dan gerust contact met ons op, we helpen je graag!