Assortiment

  • Wat is het verschil tussen Comfyballs regular en long?
  • Het langere model (long) is identiek aan het model regular, maar dan met langere pijpjes. De binnenbeenlengte van regular = 3 inch - 8 cm van long is deze 6 inch - 15 cm. De stoffen en speciale eigenschappen van de modellen zijn hetzelfde.

  • Van welke stoffen worden Comfyballs - Comfy gemaakt?
  • Comfyballs zijn verkrijgbaar in 4 verschillende versies: cotton, wood, performance en performance superlight. Meer info kun je vinden op onze stoffen.

    • Cotton: 92% Combed Aegean Cotton en 8% DuPont Lycra
    • Wood: 45% katoen, 10% Lycra en 45% Lenzing Modal – Tencel
    • Comfcel: 47% katoen, 47% Lyocell, 6% Lycra
    • Performance / Performance Superlight: 84% polyester en 16% Lycra. De Performance microfiber stoffen hebben een speciale structuur die zorgt voor breathability en isolatie.
  • Welke maat moet ik bestellen?
  • De maatvoering van Comfyballs underwear is vergelijkbaar met veel andere merken underwear. Je kunt daarom in veel gevallen de maat aanhouden welke je doorgaans ook hebt. Voor de beste pasvorm en de perfecte ondersteuning is de juiste maat echter wel van groot belang, we adviseren je daarom altijd je maat te controleren door de maattabel te raadplegen. Twijfel je tussen 2 maten, kies dan voor de kleinste maat!

  • Welke versie Comfyballs past het beste bij gespierde bovenbenen?
  • Doordat de stoffen in Comfyballs allemaal elastisch zijn zal de boxer niet snel als te strak aanvoelen, ook bij wat dikkere bovenbenen. Mocht je zeker willen zijn dat de onderbroek goed past bij stevige bovenbenen, wordt de regular versie (met korte pijpjes) aangeraden.

  • Verkopen jullie ook Comfyballs voor dames?
  • Jazeker! Door het grote succes van Comyballs én de aanhoudende vraag naar dames ondergoed heeft Comfyballs onder de naam Comfy dames ondergoed geïntroduceerd.
  • Waar is Comfyballs en Comfy te koop?
  • Momenteel is ons ondergoed alleen exclusief te verkrijgen in onze webshop.
  • Is Comfyballs en Comfy in winkels verkrijgbaar?
  • Nee, momenteel is ons ondergoed alleen exclusief te verkrijgen in onze webshop.
  • Wordt jullie assortiment in de toekomst nog verder uitgebreid?
  • Wij zijn continu bezig met het optimaliseren en uitbreiden van ons assortiment. Voor de laatste updates: check onze social media en onze website. Of schrijf je in voor onze nieuwsbrief, dan ben je als één van de eersten op de hoogte!

  • Houden jullie rekening met het klimaat - milieu bij de productie van Comfyballs?
  • Sinds januari 2020 is de productie van Comfyballs - Comfy klimaatneutraal, lees meer hierover op de pagina Comfyballs klimaatneutraal. Daarnaast produceren we met milieuvriendelijke productiemethoden en zonder schadelijke stoffen en zijn alle gebruikte stoffen hoogwaardig, duurzaam en Oeko tex gecertificeerd.

  • Hoe was ik Comfyballs - Comfy?
  • Informatie over het wassen.

    • Alle Comfyballs-Comfy ondergoed kan worden gewassen op 40 graden of 60 graden Celsius zonder negatieve effecten.
    • Wasdroger: alle Comfyballs-Comfy ondergoed kan in de droger worden gedroogd op een lage temperatuur, voorkom drogen op hoge temperaturen! Maar we adviseren je was aan de lijn te drogen, was slijt hierdoor minder (en gaat langer mee) en bovendien bespaar je behoorlijk wat energie!
    • Wasverzachter: is over het algemeen niet nodig.
    • Wassen met gelijke kleuren. Wij adviseren (zoals bij alle gekleurde kleding) om Comfyballs-Comfy ondergoed te wassen samen met was van dezelfde kleur. Alle gekleurde stoffen geven een klein beetje kleur af tijdens de eerste 1-2 wasbeurten (en natuurlijke materialen krimpen enigszins).

    Door Oeko-Tex-certificering worden voor Comfyballs-Comfy geen toevoegingen / chemicaliën gebruikt en is een beetje kleurafgifte niet te voorkomen.

    Als je huidallergieën of een gevoelige huid hebt, dan kun je het product voor het eerste gebruik wassen, maar in principe is dit niet nodig.

 

Bestellen - Bezorging

  • Moet ik een account aanmaken om te bestellen?
  • Nee dat is niet nodig, je kunt zonder account eenvoudig bestellen. Uiteraard kun je wel een account aanmaken voordat je een bestelling doet (kortingen werken soms in combinatie met een account) of nadat je een bestelling hebt afgerond. Hiermee heb je het voordeel dat eerdere bestellingen zijn in te zien en dat bij het plaatsen bestellingen in de toekomst je niet iedere keer opnieuw je gegevens hoeft in te vullen.
  •  
  • Wanneer wordt mijn bestelling verwerkt?
  • Bestellingen die we voor 22:00 uur ontvangen worden op werkdagen dezelfde dag verwerkt en verzonden. In Nederland zal in verreweg de meeste gevallen de bestelling de eerstvolgende werkdag worden afgeleverd. Afhankelijk van het tijdstip van bestellen zal voor bestellingen welke naar België en Duitsland worden verzonden de levertijd 1 à 2 werkdagen zijn. Wij zijn uiteraard wel afhankelijk van de bezorgdienst, maar onze inzet is om je zo snel mogelijk te laten genieten van jouw mooie producten.
  • Wat als mijn track en trace aangeeft dat mijn bestelling is afgeleverd terwijl ik deze nog niet heb ontvangen?
  • We adviseren je nog even af te wachten. Met name bij PostNl brievenbuspakketten wijkt de track en trace informatie helaas nogal eens af van de werkelijke situatie en wordt je bestelling op een later tijdstip alsnog in je brievenbus afgeleverd. Dit kan soms na meerdere werkdagen het geval zijn, heb je de bestelling daarna nog niet ontvangen, dan horen we het graag en gaan we het voor je uitzoeken.
  •  
  • Kan ik mijn bestelling volgen?
  • Absoluut! Zodra de bestelling is verwerkt en het pakket is aangeboden aan de bezorgdienst ontvang je een e-mail via onze verzendpartner Wuunder met een track & trace code waarmee je de status van de bestelling kunt volgen.

  • Hoe werkt de kortingscode die ik heb ontvangen na inschrijven voor jullie nieuwsbrief?
  • De kortingscode die je ontvangt na inschrijving, werkt in combinatie met een account, dus maak na ontvangst van je kortingscode eerst een account aan en plaats dan je bestelling. De code kun je invullen in de winkelwagen en de korting wordt dan berekend.
  • Ik heb de kortingscode na inschrijving voor jullie nieuwsbrief niet ontvangen
  • Het komt soms voor dat de mail met de code in een spam- of box voor reclame terecht komt. Controleer s.v.p. deze boxen, mocht je desondanks geen mail hebben ontvangen, dan is er iets fout gegaan en verzoeken we je contact op te nemen. Dan zorgen we uiteraard voor een oplossing!
  • Hoe werkt de korting bij het bestellen van 3 stuks of meer?
  • Bestel je 3 artikelen of meer (combineren van verschillende maten, lengtes, kleuren en dames / heren is prima) dan ontvang je 20, 25 of 30% korting (bij 3, 6 en 10 meer artikelen). Deze korting wordt automatisch in de winkelwagen berekend. Let op! Speciale actie / aanbiedings artikelen (zoals sale of special priced artikelen) tellen niet mee en hierover ontvang je geen korting. Voorbeelden: bestel je 3 artikelen waarvan 1 sale artikel dan wordt de korting niet toegepast - bestel je 5 artikelen waarvan 2 sale, dan ontvang je 20% korting over de 3 "normale" artikelen.
  •  

 

Contact opnemen over je bestelling

  • Hoe kan ik contact opnemen met jullie Comfy klantenservice?
  • Je kunt ons bereiken via:

    Telefoon:
    Bel ons op +31(0)513-334210
    Maandag tot en met vrijdag bereikbaar van 10.00 - 17:00

    E-mail:
    Mail ons op [email protected]
    Je ontvangt binnen 24 uur een reactie van ons

    of Chat: zie linksonder op je scherm

    Maandag tot en met vrijdag bereikbaar van 10:00 - 17:00

  • Er mist een product in mijn bestelling, wat doe ik nu?
  • Wanneer je een besteld product niet hebt toegestuurd gekregen, kun je contact opnemen met onze klantenservice met vermelding van het probleem, je bestelnummer en om welk(e) artikel(en) het gaat, we zorgen dan zo snel mogelijk voor een oplossing.

  • Ik heb een verkeerd product ontvangen, wat doe ik nu?
  • Wanneer je het verkeerde product hebt toegestuurd gekregen, kun je contact opnemen met onze klantenservice met vermelding van het probleem, je bestelnummer en om welk(e) artikel(en) het gaat, we zorgen dan zo snel mogelijk voor een oplossing.

  • Ik heb een beschadigd product ontvangen, wat doe ik nu?
  • Wanneer je het beschadigd product hebt ontvangen, kun je contact opnemen met onze klantenservice met vermelding van het probleem, je bestelnummer en om welk(e) artikel(en) het gaat, we zorgen dan zo snel mogelijk voor een oplossing.

 

Omruilen / Retour sturen

  • Hoe werkt het retourneren of ruilen van Comfyballs?
  • We hebben ons best gedaan onze mooie producten zo snel mogelijk bij je af te leveren en hopen uiteraard dat je tevreden bent.

    Indien je desondanks (een deel van) je bestelling terug wilt sturen, dan kun je binnen 100 dagen na (volledige) levering je bestelling herroepen, zonder opgaaf van reden. Na herroeping heb je daarna nog 14 dagen om het artikel naar ons terug te sturen.

    Het retourneren van een product doe je zo:

    Stap 1:
    Voor het herroepen van je bestelling stuur je een e-mail naar [email protected].
    In de email graag vermelden welk bestelnummer het betreft en welk(e) artikel(en) je retour wilt sturen.

    Stap 2:
    Stuur de artikelen naar Comfyballs Benelux, Weegbree 70, 8446 SC  Heerenveen.

    Let op: Alleen onbeschadigde, complete, niet gebruikte, niet gedragen, schone en niet gewassen producten kunnen worden geretourneerd en worden vergoed. De producten dienen te zijn voorzien van alle labels en kaartjes en in de originele verpakking retour te worden gezonden.

    Stap 3:
    Na ontvangst van je retourzending ontvang je een bevestiging van ons en bericht over de verdere afhandeling. Na verwerking van de retourzending wordt zo snel mogelijk het aankoopbedrag teruggestort. De eventuele kosten van het retour zenden worden verrekend met het terug te storten bedrag.

    Om de retourzending zo snel en foutloos mogelijk te kunnen verwerken, verzoeken wij je ons retourformulier in te vullen en mee te sturen, alvast bedankt!

    Het ruilen van een product doe je zo:

    Stap 1:
    We ontvangen graag bericht van je via [email protected].
    In de e-mail graag aangeven welk bestelnummer het betreft en welk(e) artikel(en) je wilt ruilen. Je kunt de te ruilen producten retour zenden en op het retourformulier aangeven dat het om een ruiling gaat en welke artikelen je graag in ruil wilt ontvangen.

    Stap 2:
    Stuur de artikelen naar: Comfyballs Benelux, Weegbree 70, 8446 SC  Heerenveen.

    Stap 3:
    Na ontvangst en verwerking van je retourzending ontvang je zo snel mogelijk de vervangende producten.

    Om de retourzending zo en foutloos mogelijk te kunnen verwerken en je vervangende producten toe te kunnen sturen, verzoeken wij je ons retourformulier in te vullen en mee te sturen, dan kun je daarna snel van je mooie producten genieten.
  • Zijn er kosten voor omruilen of retourneren?
  • Retourzenden is voor eigen rekening, de kosten van het opnieuw toezenden van geruilde artikelen, nemen wij voor ons rekening. Zie tevens onze informatie over ruilen en retourneren.

     

  • Mag ik bestelde artikelen passen?
  • Het passen van kleding is toegestaan. Het is wettelijk zo geregeld dat je producten mag beoordelen zoals dat ook in een fysieke winkel is toegestaan, ingeval van onderkleding verzoeken we je wel je eigen ondergoed aan te houden tijdens het passen in verband met de hygiëne. Indien teruggezonden producten beschadigd of vuil zijn geraakt, dan zijn wij genoodzaakt hier kosten voor in rekening te brengen.
  • Wanneer kan ik de terugbetaling van een geretourneerd product verwachten?
  • Het kan tot 14 dagen duren voordat de terugbetaling te zien is op jouw bankrekening, maar in verreweg de meeste gevallen zullen terugstortingen eerder zijn verwerkt.

Andere vragen?

Heb je andere vragen over Comfyballs of Comfy, neem gerust contact met ons, we helpen je graag!